Badanie satysfakcji klientów PS Consulting!
Badanie satysfakcji klienta jest niezwykle ważnym narzędziem biznesowym, które pozwala udoskonalać firmę we właściwym kierunku, a także ocenić jej aktualną pozycję na rynku, szczególnie jeżeli dotyczy biznesów prowadzonych w branży usługowej.
We wrześniu 2020 roku zapytaliśmy naszych klientów jak oceniają dotychczasową współpracę z Kancelarią Finansowo-Księgową PS Consulting Sp. z o.o. Klienci otrzymali od nas formularze ankietowe zawierające 17 pytań otwartych i zamkniętych, dotyczących sposobu prowadzenia kontaktów w sprawach bieżących z naszym biurem rachunkowym, a także dotyczących kompetencji naszych pracowników, zakresu świadczonych usług oraz naszego cennika.
W informacji zwrotnej otrzymaliśmy wiele ciepłych słów i celnych wskazówek co do dalszego rozwoju naszego biura, z korzyścią dla naszych klientów. Jesteśmy szczególnie dumni, że:
90% klientów ceni wysoką jakość naszych usług, czyli fakt załatwiania wszystkiego "na czas i bez problemów"
80% klientów docenia kompleksowość świadczonych usług, bo „otrzymują pomoc, jakiej potrzebują”
80% klientów dziękuje nam za miły kontakt i przyjazną atmosferę współpracy!
Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego w biznesie niż informacja zwrotna od klienta, który jest ZADOWOLONY, dlatego postanowiliśmy zanonimizować wyniki ankiet i przedstawić je publicznie.
Kliknij TUTAJ i obejrzyj prezentację wyników!
Jeżeli prowadzisz biznes i nie jesteś zadowolony z dotychczasowej obsługi, jaką otrzymujesz od swojego biura rachunkowego, to zapraszamy! Grono zadowolonych klientów PS Consulting Sp. z o.o. rośnie!